Today we are proud to present:
"W swoim globalnym portfolio obejmującym marki artykułów żywnościowych i napojów, PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa wytwarzają również setki innych pożywnych,smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających ponad 65 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”. Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów,ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com"
"PepsiCo to jeden z wiodących producentów spożywczych na świecie. W Polsce dostępne
są produkty dwóch kategorii: przekąski (Lay’s, Lay’s Prosto z Pieca, Lay’s Strong, Cheetos,
Sunbites, Starchips, Mr Snaki, Twistos) oraz napoje (Pepsi, Mirinda, 7up, Lipton Ice Tea,
napój energetyczny Rockstar, napój izotoniczny Gatorate, woda mineralna Górska Natura,
soki Toma)."
są produkty dwóch kategorii: przekąski (Lay’s, Lay’s Prosto z Pieca, Lay’s Strong, Cheetos,
Sunbites, Starchips, Mr Snaki, Twistos) oraz napoje (Pepsi, Mirinda, 7up, Lipton Ice Tea,
napój energetyczny Rockstar, napój izotoniczny Gatorate, woda mineralna Górska Natura,
soki Toma)."
Dlaczego PepsiCo zaangażowało się w projekt?
"PepsiCo na całym świecie działa zgodnie z filozofią Performance with
Purpose oznaczającą
osiąganie celów biznesowych w odpowiedzialny sposób. Przekłada się to na:
dbałość o
ograniczanie wpływu na środowisko naturalne np. poprzez redukcję zużycia
wody, energii
oraz ilości opakowań oraz troskę o ciągłe ulepszanie naszych produktów,
czego przykładem
może być ciągłe zwiększanie napojów typu ‘no sugar’ w portfolio czy
wprowadzanie
napojów, w których cukier zastępowany jest stewią - słodzikiem naturalnym,
a także
zmniejszaniem ilości sodu w naszych chipsach i chrupkach."
"Jedna z wartości firmy mówi o odnoszeniu
sukcesów dzięki poszanowaniu różnorodności.
Jednym z filarów Performance with Purpose jest promowanie różnorodności w miejscu
pracy. Z tą ideą wychodzimy poza biura PepsiCo. Pod pojęciem ‘różnorodności’ rozumiemy
m.in. docenianie różnic kulturowych, co w firmie działającej w prawie 200 krajach na całym
świecie wpływa na efektywność codziennej komunikację i współpracę między rynkami. Corocznie w PepsiCo przyznajemy także prestiżową nagrodę ‘Embrace the differences’
wyróżniająca efektywne projekty biznesowe zrealizowane ze szczególnym naciskiem na
zarządzanie różnorodnością.Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z AIESEC SGH będziemy promować poszanowanie różnorodności jako sposób działania nie tylko w biznesie, ale także w życiu prywatnym."
Jednym z filarów Performance with Purpose jest promowanie różnorodności w miejscu
pracy. Z tą ideą wychodzimy poza biura PepsiCo. Pod pojęciem ‘różnorodności’ rozumiemy
m.in. docenianie różnic kulturowych, co w firmie działającej w prawie 200 krajach na całym
świecie wpływa na efektywność codziennej komunikację i współpracę między rynkami. Corocznie w PepsiCo przyznajemy także prestiżową nagrodę ‘Embrace the differences’
wyróżniająca efektywne projekty biznesowe zrealizowane ze szczególnym naciskiem na
zarządzanie różnorodnością.Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z AIESEC SGH będziemy promować poszanowanie różnorodności jako sposób działania nie tylko w biznesie, ale także w życiu prywatnym."
We would like to encourage you to visit the PepsiCo websites promoting our project, diversity and creative entrepreneurship:
Strategia Performance with Purpose:
Blogi PepsiCo:
Programy PepsiCo wspierające:
Udział kobiet w biznesie:
PepsiCo Women’s Inspiration Network:
Kreatywną przedsiębiorczość
Thank you PepsiCo!
No comments:
Post a Comment